Link-uri utile

CUM COMAND?

Pentru a face o comandă urmează pașii de mai jos:

  • Adaugă produsele dorite în coș apoi apasă pe iconița specifică coșului de cumpărături din partea dreaptă sus.
  • În coșul de cumpărături poți modifica cantitatea unui produs. După fiecare modificare a cantității, coșul de cumpărături trebuie actualizat prin accesarea butonului “Actualizează coșul”.
  • În pagina de “finalizare comandă” îți poți crea un cont pentru a-l folosi mai târziu sau poți să îți introduci adresele de livrare si facturare ca vizitator.
  • Alege metoda de plată preferată și finalizează comanda

Deoarece există costuri fixe pentru fiecare comandă (procesare, manipulare, ambalaje), comanda minimă este de 50 lei (fără transport)

 

LIVRAREA

Cumpărătorii care doresc să achiziționeze produse de pe www.cadelnita-electronica.ro au la dispoziție două opțiuni de livrare:

Prima opțiune este utilizarea lockerelor Sameday sau FanCourier, opțiune ideală pentru cei care își doresc să-și ridice comanda personal și să economisească în același timp. Lockerele  sunt situate strategic, pentru a facilita accesul rapid și simplu la comenzi.

De asemenea, cumpărătorii pot opta pentru livrarea prin curier rapid, acest serviciu ofering comoditate și rapiditate, comanda ajungând direct la adresa furnizată de cumpărător.

Costul trasnportului variază între 50lei – 100lei, în funcție de produsele comandate și localitatea de destinație. Acesta va fi suportat integral de către client.

În cazul în care se solicită expres livrarea într-o zi de sâmbătă, se va percepe o taxă în plus și o să fiți notificați în legătură cu valoarea acesteia. În acest caz, www.cadelnita-electronica.ro va expedia coletul cu un AWB special cu specificația de „livrare sâmbăta”, dar nu își asumă răspunderea pentru nelivrarea coletelor la timp de către firmele de curierat.

Comenzile plasate până la ora 12:00 sunt predate curierului deobicei în aceași zi, urmând a fi livrate a doua sau a treia zi lucrătoare. Cele plasate după 12:00 sunt predate în următoarea zi lucrătoare. Acestea sunt datele estimate, în funcție de volumul de comenzi expedierea coletului poate întârzia maxim o zi lucrătoare față de estimare.

Timpul de livrare: în mod normal este de 1-2 zile lucrătoare, dar pot apărea întârzieri din motive obiective care în cele mai multe cazuri nu țin de noi.

Nu ne asumăm raspunderea pentru produsele deteriorate sau distruse de catre transportator. Pentru coletele ce prezintă deteriorări la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor. Coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreună cu agentul curier, în care să fie menționată starea coletului în momentul livrării la dumneavoastră. Riscul de pierdere sau de deteriorare a coletului vă este transferat în momentul în care intrați în posesia fizica a coletului. Orice reclamație ulterioara nu va fi luată în considerare.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

 

CUM PLĂTESC?

În acest moment oferim doar plata ramburs la primirea coletului.